Well we all survived Vegas...

Dreamcat78

Well-known member
Joined
Nov 10, 2008
Messages
1,267
Reaction score
0
Location
Rolling Meadows
I gotta say VEGAS rules and we do it better and better every time! SEMA ruled even though i was tired all the time ! I came back with half my money! Alex did REAL well the last night we were there....He stayed up all night until 9 am playing blackjack and ended up winning like 2 G's!!!! I/C for him! LOL ....Just wanted to let you all know we are home safely! :D
 

staceyyearsich

Well-known member
Joined
Nov 10, 2008
Messages
4,087
Reaction score
0
Location
Crete
Welcome back!! My mom and dad are leaving sat. for Mexico Porta Valerta or how ever u say n spell it lol!!! House party!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
G

Guest

Guest
met alex in the airport this morning...*>)

this weather sux!!!!!!!!!!!
 

mybluegtp

Well-known member
Joined
Nov 9, 2008
Messages
3,868
Reaction score
0
Location
Burbank
Originally posted by Guest@Nov 10 2003, 02:03 PM
met alex in the airport this morning...*>)

this weather sux!!!!!!!!!!!
who are you? :huh:
 

mybluegtp

Well-known member
Joined
Nov 9, 2008
Messages
3,868
Reaction score
0
Location
Burbank
only 2 pages of pics WTF!!! I heard there were 3 bldgs full of cars? Nice shots though.... couldnt see the turbo on the GP though. :unsure:
 
OP
D

Dreamcat78

Well-known member
Joined
Nov 10, 2008
Messages
1,267
Reaction score
0
Location
Rolling Meadows
i dunno fredo they all were done up by some company that all had turbos..maybe the gp didnt but it was real nice in person maybe a v8 i forgot...and I didnt go to all thress buildings! i was too tired..... I tried to give the boys my camera but they said they would loose it! LOL the sweet cars were outside!! i forgot to take pics of those hehe
 

alexgtp

Well-known member
Joined
Aug 3, 2007
Messages
2,272
Reaction score
0
I have pics need to find somewhere to host them.

BTW this sucks I want ILGPC back!!
 

Create an account or login to comment

You must be a member in order to leave a comment

Create account

Create an account on our community. It's easy!

Log in

Already have an account? Log in here.

Top Bottom