Drag to reposition cover

Officially new Official Bored Thread


Bub

Pitter Patter
Donating Member
Joined
Sep 4, 2012
Messages
13,094
Reaction score
968
Location
Spring Grove
I have none of this stuff. not gonna bother at this point
We sold our old place back in December. Moved out in September. Saved a few g and paid down some debt and currently under contract for new place. *Fingers crossed* we did really well on the starter home we bought in '11. No doubt the equity is allowing us to stay comfy in a bigger place. I'm over crashing with my folks
 

DEEZUZ

Escrow shortage crew
Donating Member
Joined
Nov 20, 2008
Messages
47,754
Reaction score
3,722
Location
NWI
  • Like
Reactions: Bub

Bub

Pitter Patter
Donating Member
Joined
Sep 4, 2012
Messages
13,094
Reaction score
968
Location
Spring Grove
Yeah I could not live with my in laws or parents, lol. Good luck to you sir
It is magical to see your folks interact with your kids the way they did you, I know my parents are over the moon having their grandkids in the house and that helps. Beer heals the rest of the stress.
 

N20GT

Plz place 3,000 kudos here. kthx
Joined
Sep 6, 2006
Messages
48,873
Reaction score
2,427
Location
Crown point, IN
It is magical to see your folks interact with your kids the way they did you, I know my parents are over the moon having their grandkids in the house and that helps. Beer heals the rest of the stress.
Personality/interaction wise it’d be just fine with the wife’s parents. But total lack of space and privacy...nopenopenopenope
 

SpeedSpeak2me

Well-known member
Joined
Aug 27, 2018
Messages
747
Reaction score
525
But my house is also inefficient as fuck
Same, need all new windows. House still has original aluminum framed ones.

Also found that there is no insulation above the garage, and there is a LARGE pass thru into the attic for the rest of the house. That does not help.

Guess I’m buying some rolls of fiberglass soon.
 

Yaj Yak

Harbor Master
Donating Member
Joined
May 24, 2007
Messages
92,737
Reaction score
4,200
Or I could just. Hit. The. Remote. Start. I. Have. Already. And. Let. It. Run.
I legit am at the point of not understanding your issue. You have heated seats, and remote start, and it isn't negative fifty eight degrees. Wtf is the problem lol
 

tinfoilhat

TCG Conspiracy Lead Investigator
Donating Member
Joined
Jul 8, 2007
Messages
40,676
Reaction score
2,326
Location
Riding the Hubble
I legit am at the point of not understanding your issue. You have heated seats, and remote start, and it isn't negative fifty eight degrees. Wtf is the problem lol
Bro, you didn't know cars are not made for the cold??? Only diesels!

Cars need to be started every 4 hours for them to survive the harsh single digit cold we get!


:s00ls:
 

Shawn1112

Well-known member
Donating Member
Joined
Aug 4, 2010
Messages
8,556
Reaction score
2,364
Location
Streamwood
Woke up this morning to house temp of 60*, T Stat set at 72*. Turned T Stat up to 78* the furnace kicked on but wasnt blowing warm.
In the past when my flame sensor needed cleaning the furnace would run but not blow warm air. Furnace wasnt running until I turned it up
Looks like I will be trying to figure out whats wrong when I get home from work today...FML
 

DEEZUZ

Escrow shortage crew
Donating Member
Joined
Nov 20, 2008
Messages
47,754
Reaction score
3,722
Location
NWI
I could idle this car for probably a couple months straight and still be above the perfect rating. And no egr so no care.
 

DEEZUZ

Escrow shortage crew
Donating Member
Joined
Nov 20, 2008
Messages
47,754
Reaction score
3,722
Location
NWI
Also... It's gtp... No care. Lol
 

Create an account or login to comment

You must be a member in order to leave a comment

Create account

Create an account on our community. It's easy!

Log in

Already have an account? Log in here.

Top Bottom