YouTube Cleetus McFarland (@garrett_1320video)


Mook

Mr. Manager
Staff member
Admin
Joined
May 23, 2007
Posts
181,657
Reaction score
24,443
Location
Elgin
Honestly probably never. Dude is busier than the president. It's crazy. I don't know how he does it. There's 6000 more things going on in the background than what's he shows on youtube.
Hey, I'm busy too. I sometimes have to even leave my house. Preaching to the choir.
 

RICH17

Dr. Pussy Slayer, MD
Donating Member
Joined
Nov 14, 2008
Posts
26,705
Reaction score
1,002
Location
The 007
Sorry didn't mean to dis. It's very mind boggling how this works. It's amazing to see.

I do want to show him this tho:rich17:
 

DEEZUZ

Yea but how many acres..?
Donating Member
Joined
Nov 20, 2008
Posts
60,121
Reaction score
23,348
Location
NWI
So this guy has got to be the reason why every 23-27 year old has a fucking mullet nowadays...


Fucking christ. How can people watch this shit

 

Bob Hope

Formerly Alive
Donating Member
Joined
Oct 24, 2007
Posts
75,745
Reaction score
9,631
Location
Denver
So this guy has got to be the reason why every 23-27 year old has a fucking mullet nowadays...


Fucking christ. How can people watch this shit

He seems like a genuine car guy who figured out how to make money doing fun shit. There’s sooooo much worse out there than Cleetus. The guy is out there running 7 second manual cars, playing with mud trucks and hosting epic races at a track he owns.

Ever seen Adam LZ? Fuck that turd.
 

DEEZUZ

Yea but how many acres..?
Donating Member
Joined
Nov 20, 2008
Posts
60,121
Reaction score
23,348
Location
NWI
I won't watch any of these clowns
 

frank

TCG Elite Member
Donating Member
Joined
Jul 18, 2017
Posts
2,084
Reaction score
3,261
Location
Sunny Florida - Sarasota area
He seems like a genuine car guy who figured out how to make money doing fun shit. There’s sooooo much worse out there than Cleetus. The guy is out there running 7 second manual cars, playing with mud trucks and hosting epic races at a track he owns.

Ever seen Adam LZ? Fuck that turd.
Kinda cool that he stop his law school education to do this!
 

Bob Hope

Formerly Alive
Donating Member
Joined
Oct 24, 2007
Posts
75,745
Reaction score
9,631
Location
Denver
I won't watch any of these clowns
He had an episode where he just let people take his red Vette down the track and it ran 8’s every time, it was awesome. No matter what someone did, still ran 8’s.

He’s got a 12v swapped galaxie thing, not in to that?
 

RICH17

Dr. Pussy Slayer, MD
Donating Member
Joined
Nov 14, 2008
Posts
26,705
Reaction score
1,002
Location
The 007
Demo Matts C6 is just sitting here rotting. I want to turn it into a dune buggy. But lots going on till July. Moving shops soon.
 

EmersonHart13

UNSUBSCRIBE
Donating Member
Joined
Jul 18, 2007
Posts
52,104
Reaction score
8,161
Soooo I moved to Florida and started working at the freedom factory for ole cleet mcskeet



Log story short I am now thier building maintenance and repair guy amongst anything else they need me to do. Going to go install a new door on the announcers booth since the old one was kicked in before he bought this place.

View attachment 87543
Wait, you moved? #TFTI
 

Create an account or login to comment

You must be a member in order to leave a comment

Create account

Create an account on our community. It's easy!

Log in

Already have an account? Log in here.

Top Bottom