The Chicago Garage

Forum Register Members Casino Live Posting Feed Garage Arcade iTrader Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read
Go Back   The Chicago Garage > Members List
STGmotorsports=

aj8gtp aj8gtp is offline

Feedback Score

Member Profile Recent Ratings
Feedback Score:
Positive Feedback:
0
0%
Members who left positive:
Members who left negative:
0
0
Total positive feedback: 0
View full profile for aj8gtp
  Past
Month
Past
6 Months
Past
12 Months
 Positive 0 0 0
 Neutral 0 0 0
 Negative 0 0 0

About Me

  • About aj8gtp
    Biography
    AJ
    Location
    Elmhurst

Statistics

Total Posts
General Information
  • Last Activity: Yesterday 08:02 PM
  • Join Date: 01-12-2013
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 1 of 1

My Vehicles

Mentions

06-15-2016
01:10 PM - boostedguy05 mentioned aj8gtp in post 3800/W/H/G/B/C body Craigslist thread
aj8gtp

Thread Tags

No results to display...

Quotes

09-23-2016
04:56 PM - aj8gtp quoted Euro in post 3800/W/H/G/B/C body Craigslist thread
Car is probably a rusted ...
04:35 PM - Euro quoted aj8gtp in post 3800/W/H/G/B/C body Craigslist thread
"I am interested in trades ...
08-31-2016
11:18 AM - aj8gtp quoted Euro in post 3800/W/H/G/B/C body Craigslist thread
https://offerupnow.com/it...
08-29-2016
09:15 PM - aj8gtp quoted The Broken Regal in post For some reason I just keep coming back.
Wow what a guy, damn AJ better take h...
09:12 PM - Yaj Yak quoted aj8gtp in post For some reason I just keep coming back.
Always admired your car sir...
07:20 PM - 98GrandPrixIraqVet quoted aj8gtp in post For some reason I just keep coming back.
Yes sir. Personally not a f...
06:33 PM - aj8gtp quoted The Broken Regal in post For some reason I just keep coming back.
Who? On fb forum or GPF? Lol wanna ta...
06:26 PM - The Broken Regal quoted aj8gtp in post For some reason I just keep coming back.
Yes sir. Personally not a f...
06:23 PM - aj8gtp quoted The Broken Regal in post For some reason I just keep coming back.
Local car running bullyflo heads eh? ...
06:06 PM - The Broken Regal quoted aj8gtp in post For some reason I just keep coming back.
haha dude itll be ready to ...
04:43 PM - aj8gtp quoted 98GrandPrixIraqVet in post For some reason I just keep coming back.
hows that turbo setup going that came f...
04:27 PM - 98GrandPrixIraqVet quoted aj8gtp in post For some reason I just keep coming back.
Always admired your car sir...
03:27 PM - aj8gtp quoted Yaj Yak in post For some reason I just keep coming back.
wow. some clean wbodys weird...
12:22 PM - Euro quoted aj8gtp in post For some reason I just keep coming back.
Lol yes sir. Rich and Brian...
10:46 AM - aj8gtp quoted Euro in post For some reason I just keep coming back.
WTF a St. Charles meet? ...
07-21-2016
03:39 PM - aj8gtp quoted Mook in post Weekly Meet - Thursday Nights at Chubbys Gyros Algonquin
...urself :) Thanks Mook! Ill be there with s...
03:36 PM - aj8gtp quoted Mook in post Weekly Meet - Thursday Nights at Chubbys Gyros Algonquin
Will be there as well! Ca...
05-10-2016
06:34 PM - wombat quoted aj8gtp in post Steam User Names - Post Up
lol seen the trailer for it...
04:52 PM - aj8gtp quoted wombat in post Steam User Names - Post Up
Overwatch BRO. lol seen ...
04:51 PM - wombat quoted aj8gtp in post Steam User Names - Post Up
anyone play tf2 still? Over...

All times are GMT -5. The time now is 09:39 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.6.0
User Alert System provided by Advanced User Tagging v3.0.6 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2017 DragonByte Technologies Ltd. Runs best on HiVelocity Hosting.